روش های ارسال و پرداخت هزینه در تکنوبام

تیم تکنوبام تمام تلاش خود را بکار برده تا سفارش شما خریدار محترم در کمترین زمان و با کمترین هزینه به دستتان برسد. برای تمامی خریدارانی که در تهران و یا حومه ساکن هستند سفارش توسط پیک موتوری و یا برای لوازم با ابعاد بزرگ، ماشین و یا وانت باری در نظر گرفته شده است. مبلغ پیک مطابق با مسیر طی شده توسط پیک تعیین خواهد شد. تیم تکنوبام قبل از ارسال کالا با خریدار تماس گرفته و میزان مبلغ پیشنهادی پیک را با خریدار درمیان خواهد گذاشت و بعد از تایید سفارش ارسال می گردد. همچنین خریدار محترم می تواند روش ارسال با تیباکس را انتخاب نماید.

برای سایر استان ها و شهرهای به غیر از تهران روش ارسال با تیباکس و یا پست را پیشنهاد می کنیم که معمولا با تیباکس در عرض 24 ساعت و یا پست طی 3 الی 7 روز کاری سفارش به دستتان خواهد رسید. شایان ذکر است که روش ارسال با تیباکس تنها برای شهرستان های می باشد که تیباکس در آن فعالیت می کند.

خریدران محترم می توانند برای خرید های زیر 50 میلیون تومان از روش پرداخت امن آنلاین بیت پی استفاده کنند. برای تمامی نقاط 22 گانه تهران امکان پرداخت درب منزل نیز وجود دارد. زمانی که مبلغ خرید شما بالای 50 میلیون بود از خریدار محترم تقاضا می شود که برای خرید از دو کارت و یا چند کارت بانکی استفاده نمایند.