فروشگاه اینترنتی تکنوبام برای اطلاعات شخصی کاربران احترام قائل بوده و رسما اعلام می نماید که اطلاعات شخصی کاربران در اختیار هیچ سازمانی به غیر از شرکت جزیره ارتباط پارسه مجری سایت فروشگاهی تکنوبام قرار نخواهد گرفت. کاربران گرامی برای ثبت سفارش و یا ثبت نظر خود در مورد هر محصول و یا هر مقاله درج شده در سایت باید نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس ایمیل (اختیاری)، آدرس دقیق به همراه کد پستی( تنها برای تکمیل فرآیند خرید) را وارد نمایند.

شایان ذکر است که این شرکت هیچ نوع مسئولیتی در قبال آدرس اشتباه که توسط کاربران وارد می شود نداشته و مسئولیت ارسال کالا به آدرس اشتباه تماما با خریدار می باشد. بنابراین توصیه می شود در هنگام درج آدرس دقت لازم و کافی را بکار ببرید.

در برخی از مناسبت ها و یا تخفیفات اعمال شده بر روی محصولات و فروش های شگفت انگیز امکان ارسال ایمیل به ایمیل ثبت شده و یا ارسال پیامک به شماره ثبت شده توسط کاربر وجود دارد. توجه داشته باشید که تنها پلتفرم خرید فروشگاه اینترنتی تکنوبام همان سایت تکنوبام با آدرس https://technobam.com/ خواهد بود. بنابراین از واریز مبلغ به حساب شخصی و یا خرید از سایتی بجز آدرس ذکر شده خودداری فرمایید.